Wednesday, September 9, 2009

Den 2

Prvni dobra zprava - na netu je uz par fotek. Najdete je na adrese http://picasaweb.google.com/dominik.franek/Thajsko2009?feat=directlink. Pokud by nekdo vedel, jak se do galerie davaji oddelovace, dejte mi vedet.

Uz jsem koncne zjistil, k cemu je ten pocitac s netem v lobby. Neni to kvuli internetu. Hned vedle nej ma totiz stolek takovy stary taxikar, ktery tam provozuje jakousi cestovku a nez jsem napsal mail, predvedl mi celou svoji nabidku, ke ktere ma alba s fotografiemi. Krome ruznych vyletu nabizel i svezeni k tailorovi nebo do bordelu.

Byl jsem na prvni pracovni schuzce a nebylo to tak zle :) Dva indove Hari a Krishna me vzali do japonske restaurace a zabavne jsme si popovidali. Az se vratim z Barmy, tak se mam ozvat a vezmou me do jejich zoo, ktera ma neco jako 200 tisic hektaru a jezdi se po ni autem, v nejhorsim na kole.

Pote jsem vyrazil nakupovat a zjistil jsem zajimavou vec - i chlapa muze bavit nakupovani, kdyz je to levne :) Maji opravdu spoustu znackovych veci made in USA za par korun.

Podarilo se mi najit go klub. Jenze tam dneska bylo prazdno, protoze, jestli jsem to dobre pochopil, organizuji nekde nejaky turnaj. Ale zitra by tam byt meli.

Zda se, ze u cinanu je pravidlem zdobit jidlo orchidejemi. Kdyz byly napichane i v salatu, tak jsem myslel, ze se taky jedi, ale rozmluvili mi to. Zvlastni byl bonus po jidle - 2x zmrzlina, ale v kornoutu byly krome zmrzliny a ovoce i morske veci s majonezou.

1 comment:

Karina said...

predstav si, ze pise :) http://www.lowealpine.com/
jake tam jsou jeste znacky? ze bych pak neco, ehm, vybrala az pojedes pres thajsko zpatky..
peknych tasek neni nikdy dost (jen musi splnovat x veci :))